
Usługi Budownictwa Inżynieryjnego
Projektujemy i wykonujemy tymczasowe drogi dojazdowe, drogi technologiczne oraz specjalizujemy się w budowie stabilnych placów pod wiertnie i placów budów. Kompleksowo realizujemy usługę zaczynając od zaprojektowania zabudowy powierzchni utwardzonych, ich realizację - roboty ziemne, odwodnienieniowe, wymianę gruntu, umocnienia, podbudowy, układanie nawierzchni z płyt betonowych, zabudowę tych powierzchni infrastrukturą a po realizacji projektu doprowadzamy powierzchnię do stanu pierwotnego poprzez jego rekultywację.
Jak działają nasze usługi BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNEGO
Nasze usługi zaczynają się od dokładnego planowania, które zapewnia efektywność i bezpieczeństwo. Każdy etap realizacji jest starannie nadzorowany, aby sprostać najwyższym standardom jakości.

Zaczynamy od szczegółowej analizy potrzeb klienta.

Nasze pojazdy są przystosowane do trudnych warunków terenowych.

Po zakończeniu prac przeprowadzamy szczegółowy odbiór.
Budowa Placu Wiertniczego
Budowa placu pod wiertnię jest wymagającym procesem, gdyż musi on zagwarantować stabilne podłoże do pracy wielotonowej wiertnicy i osprzętu. Na placu prowadzony jest również ruch kołowy sprzętu ciężkiego niezbędnego do rozmieszczenia urządzeń, pomp, separatorów, agregatów czy pomieszczeń zaplecza socjalnego i biurowego, jak np. dźwigi.
Podstawowym warunkiem budowy dobrze funkcjonującego placu jest jego stabilizacja, co niejednokrotnie poprzedzone jest wymianą niestabilnych gruntów przed ostatecznym utwardzeniem nawierzchni.
Prace Prowadzimy w Następujących Etapach
01
Analiza Terenu i Projektowanie
Kluczowy etap realizacji umożliwiający wprowadzenie optymalizacji przestrzeni i dostosowanie przyszłych robót do zastanych warunków terenowych.
02
Przygotowanie Terenu
Przygotowanie terenu: koszenie traw, wycinka drzew, krzewów, karczowanie pni, usunięcie kamieni, zdjęcie humusu i zgromadzenie go w pryzmach wokół placu budowy.
03
Niwelacja Terenu
Niwelacja / wyrównanie terenu do wymaganego poziomu. Na tym etapie prowadzona jest również wymiana gruntu - w razie potrzeby.
04
Wielowarstwowa Podbudowa
Układanie wielowarstwowej podbudowy: warstwa geowłókniny (zabezpieczenie zabudowywanej powierzchni geo-membraną / folią PEHD), warstwa odsączająca (piasek), warstwa wzmacniająca (geo-siatka), warstwa wyrównawcza (kruszywo) i ostatecznie ułożenie nawierzchni utwardzonej (płyt betonowych).
05
Budowa zbiorników ziemnych
Budowa szczelnych, zabezpieczonych folia PEHD zbiorników ziemnych na wody technologiczne z próbnych pompowań z otworu.
06
Ogrodzenie placu budowy
W celach zachowania bezpieczeństwa następuje ogrodzenie placu budowy/wiertni oraz zbiorników na wody technologiczne jeśli to konieczne montaż siatki zabezpieczającej przeciw migracji płazów.
07
Demontaż i pryzmowanie płyt
Po zakończonej inwestycji prowadzimy demontaż maszyn i urządzeń, płyt oraz warstw zabezpieczających grunt, płyty zostają spryzmowane i sukcesywnie wywożone z placu wiertniczego.
08
Rekultywacja terenu
Rekultywacja to etap kluczowy dla przywrócenia terenom dawnych walorów krajobrazowych. Prowadzona jest w zależności od zastanego przed realizacja stanu tak by doprowadzić teren do stanu pierwotnego.
ETAPY BUDOWY PLACU WIERTNICZEGO NA PRZYKŁADZIE „BAŃSKA PGP-4” W SZAFLARACH
Na przykładzie zdjęć wykonywanych sukcesywnie na przełomie 2022/2023 roku w ramach projektu "Bańska PGP-4" w Szaflarach możemy zobaczyć kolejne etapy budowy placu przez zespół Trans-Wiert S.A i GGT Solutions S.A.
Budowa Dróg DOjazdowych
Specjalizujemy się w budowie dróg dojazdowych/tymczasowych z płyt betonowych. Stosujemy to rozwiązanie gdyż dzięki wysokiej nośności i stabilności są one gwarancją trwałości w przypadku intensywnej eksploatacji ciężkim sprzętem a dzięki solidnej konstrukcji można je wielokrotnie używać na kolejnych projektach. Stosujemy płyty o wymiarach 1500 x 3000 mm oraz 2000 x 6000 mm.

Przykładowy układ płyt o wymiarach 3000 mm x 1500 mm w układzie drogi tymczasowej o szerokości 4,5 m. Jest to typowa szerokość drogi dojazdowej dla pojazdów budowlanych i transportu ciężkiego na plac budowy oddalony do 100 m - brak konieczności wymijania pojazdów.
Podobnie jak przy budowie placów w pierwszych krokach niezbędne jest przygotowanie terenu (usunięcie wszelkich przeszkód, wyrównanie terenu, niwelacja i stabilizacja podłoża).
Na przygotowanej podbudowie w dalszych krokach układa się tymczasową nawierzchnię użytkową – płyty żelbetowe, wprowadza bariery oraz oznakowanie zapewniające bezpieczeństwo. Monitorowanie stanu technicznego jest podstawą prawidłowego funkcjonowania, dlatego w razie konieczności bezzwłocznie wykonujemy usuwanie uszkodzeń i nierówności. Po zakończonym projekcie przystępujemy do demontażu i pryzmowania płyt oraz warstw zabezpieczających grunt.
Budowa Dróg Dojazdowych na Realnych Przykładach
Przykład budowy tymczasowej drogi dojazdowej na projekcie „Bańska PGP-4” w Szaflarach przez Trans-Wiert S.A.
Opinie klientów
Najlepsza jakość sprzętu i transportu na rynku.
Skontaktuj się z nami
Chcesz zadać nam bezpośrednie pytanie przy pomocy formularza? Skorzystaj z opcji poniżej.




















